Veel gestelde vragen

Hoe kan ik iets terugsturen?
Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:
Fantastisch
Paradijslaan 32
2405 CC Alphen a/d Rijn

Mag ik sale artikelen retour sturen?
Ja, artikelen die minder dan 60% zijn afgeprijsd nemen wij retour. Daarboven niet. Als het toch wordt teruggestuurd, worden deze niet verwerkt.

Ik heb vorige week iets besteld en nu is hetzelfde artikel in de uitverkoop, kan ik de korting alsnog krijgen?
Nee, wij geven geen korting met terugwerkende kracht.

Moet ik de kosten van mijn retourzending zelf betalen?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkel. Het bedrag wordt daarna direct teruggestort op je rekening. 

Hebben jullie mijn retour pakket ontvangen?
Door de aannemende drukte kunnen wij niet van iedereen in de gaten houden of wij jouw retour pakket hebben ontvangen. We raden je aan om je eigen track&trace code in de gaten te houden. Na ontvangst kun je je geld binnen 14 dagen terug verwachten op je rekening. Heb je je geld na 14 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Met welke vervoerder versturen jullie de pakketten?
Wij versturen met PostNL.

Wat is de status van mijn pakketje?
De status van jouw pakketje kun je in jouw account en via de track en trace code bekijken. De track en trace code ontvang jij zodra je pakketje bij ons het magazijn uit is en overhandigd is aan PostNL.

Wanneer wordt mijn pakket ingepakt?
Binnen 2 werkdagen.

Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem even contact op met onze klantenservice via info@fantastischshop.nl. Geef aan wat er is misgegaan, zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden.

Ik wil een artikel ruilen, kan dit?
Je kunt je gekochte artikelen gratis bij ons ruilen in de winkels. 

Kan ik meerdere bestellingen in een retour zending samenvoegen?
Ja zeker, dit is geen probleem. Zet wel even je ordernummer op het retourformulier!

Let op:

– Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
– Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen en onbeschadigd zijn.
– Gewassen items nemen wij niet in behandeling.
– De retour verzonden producten zijn op eigen risico voor de klant.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?
Wij streven ernaar om na ontvangst van je retourzending het geld binnen 14 dagen terug te storten.

Binnen hoeveel dagen kan in retourneren?
Wij vragen u binnen 8 dagen te retourneren. Wettelijk gezien is dit vastgesteld op 14 dagen. Stuurt u het buiten deze periode terug, dan nemen wij uw retour niet meer in ontvangst.

Mijn pakket is vertraagd, wat te doen met de gestelde retourstermijn?
Uw retour termijn gaat in op de dag dat u uw pakket ontvangt. Wij kunnen dit nagaan d.m.v. de track en trace code.