Veel gestelde vragen

Hoe kan ik iets terugsturen?
Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:
Fantastisch
Paradijslaan 32
2405 CC Alphen a/d Rijn

Mag ik sale artikelen retour sturen?
Ja, artikelen die minder dan 60% zijn afgeprijsd nemen wij retour. Daarboven niet. Als het toch wordt teruggestuurd, worden deze niet verwerkt.

Ik heb vorige week iets besteld en nu is hetzelfde artikel in de uitverkoop, kan ik de korting alsnog krijgen?
Nee, wij geven geen korting met terugwerkende kracht.

Ik heb net een bestelling geplaatst maar wil graag nog meer bestellen. Kunnen de bestellingen samengevoegd worden?
Ja dat kan! Als je pakket nog niet is ontvangen door PostNL kunnen we je bestellingen samenvoegen. Geef bij je tweede bestelling bij betaling aan dat je de bestelling in de winkel wilt ophalen en vermeld bij de opmerkingen dat je het graag samengevoegd wilt hebben met je bestelnummer erbij.

Moet ik de kosten van mijn retourzending zelf betalen?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkels. Het bedrag wordt daarna binnen 5 dagen teruggestort op je rekening. 

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Stuur even een mail naar info@fantastischshop.nl met een foto van het artikel erbij. Zo kunnen wij tot een passende oplossing komen.

Hebben jullie mijn retour pakket ontvangen?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u een mail. Daarna zal het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort worden op uw rekening!

Met welke vervoerder versturen jullie de pakketten?
Wij versturen met PostNL.

Wat is de status van mijn pakketje?
De status van jouw pakketje kun je in jouw account en via de track & trace code bekijken. De track & trace code ontvang je zodra je pakketje bij ons het magazijn uit is en overhandigd is aan PostNL.

Wanneer wordt mijn pakket ingepakt?
Binnen 2 werkdagen.

Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem even contact op met onze klantenservice via info@fantastischshop.nl. Geef aan wat er is misgegaan, zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden.

Ik wil een artikel ruilen, kan dit?
Je kunt je gekochte artikelen gratis bij ons ruilen in de winkels. 

Kan ik meerdere bestellingen in een retour zending samenvoegen?
Ja zeker, dit is geen probleem. Zet wel even je ordernummer op het retoursformulier!

Let op:

– Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
– Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen en onbeschadigd zijn.
– Gewassen items nemen wij niet in behandeling.
– De retour verzonden producten zijn op eigen risico voor de klant.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?
Wij streven ernaar om na ontvangst van je retourzending het geld binnen 5 werkdagen terug te storten.

Binnen hoeveel dagen kan in retourneren?
Binnen 14 dagen. Stuurt u het buiten deze periode terug, dan nemen wij uw retour niet meer in ontvangst.

Mijn pakket is vertraagd, wat te doen met de gestelde retourstermijn?
Uw retour termijn gaat in op de dag dat u uw pakket ontvangt. Wij kunnen dit nagaan d.m.v. de track & trace code.

Ik woon niet in Nederland maar wil wel graag bij jullie bestellen, kan dat?
Ja zeker, wij verzenden wereldwijd! Als je in België of Duitsland woont kan je via de webshop bestellen. Woon je in een ander land? Neem dan even contact met ons op via info@fantastischshop.nl. Dan kunnen we via die weg uw bestelling verwerken!